Załóż konto Szukaj Pomoc

skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Skateboard » Sprzęt » Co zrobić z deską?

Strony: << poprzednia 1 następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja
Co zrobić z deską?
Spejson

Spejson

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Spejson zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Siema, mam deskę amok zakupioną jako zestaw
Deska:

Nowy ulepszony profil concave 2.0
7 warstw
100% klon kanadyjski
Lekka i elastyczna
Rozmiar 8,125"
System SSL Super Strong Layer

Trucki:

Amok silver
Bardzo wytrzymałe
szerokość 19,2 cm
Wysokość 5 cm
Bardzo lekkie 345g/szt
Wykonane z duraluminium
grawerowane

Koła:

model Color Mind
rozmiar 50 mm
twardość 100 A
szerokość 30 mm
profilowane
świetne na polskie warunki

W zestawie również:

papier (grip) Amok
śrubki montażowe
łożyska Amok ABEC 9
podkładki pod truck

i tu rodzi się pytanie bo jestem baardzo początkujący.
Czy jest to dobra decha na początek czy lepiej złożyć jakąś samemu. Może coś zamienić w tej co mam? Dodam też że kółka krótko się kręcą i chyba lepiej wymienic łożyska no ale zapoyam się osób lepiej zapoznanych w tym temacie.

*Napisane Jun 3, 2017, 8:30 pm
Opik

Opik

Moderator
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Opik zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

na porządnych ABEC9 kółka powinny kręcić się do przyszłych świąt, widać są miernej jakości. Ogólnie deska z opisu sprawia wrażenie nieco "marketowej", ale na sam początek... Na dużo gorszych ludzie zaczynali i osiągali fajny poziom, więc kwestia pasji ;)

Napisane Jun 4, 2017, 3:10 pm
Spejson

Spejson

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Spejson zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony