Załóż konto Szukaj Pomoc

skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Skateboard » Sprzęt » Trucki wykrzywiają po jakimko...

Strony: << poprzednia 1 następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja
Trucki wykrzywiają po jakimkolwiek triku.
Helio

Helio

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Helio zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Siema,
Na wstępie zaznaczę, że w sumie to jestem początkujący.
A więc na święta od rodzinki dostałem komplet Darkstar - Timeworks i dzisiaj postanowiłem sobie trochę pojeździć. Po zrobieniu pop shove it i wylądowaniu bliżej krawędzi deski, zobaczyłem iż trucki są wykrzywione w lewą stronę - tak jakby nie wróciły na swoją "pozycje" jeśli mogę tak to nazwać.

Poluzowałem trochę trucki ale nic się nie zmieniło.
Rozkręciłem trucki i starannie dokręciłem tak by gumki były równo ułożone. Sytuacja lekko się poprawiła, lecz po zrobieniu heelflipa dalej trucki były lekko krzywe, efektem tego było to, że kółka - czy to po lewej czy prawej - momentami nie dotykały ziemi.

Czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć gdzie leży problem? Nie wiem czy może po prostu gumki są słabej jakości albo cały blat jest tragiczny.
Nie jeżdżę jeszcze wyczynowo więc myślę, że taki komplet ciężko było mi zajechać jednym trikiem, tym bardziej, że z tego co wiem to Darkstar tragicznych desek nie robi.

Jeśli będzie trzeba to podeślę zdjęcia jak to wygląda itp. itd.
Dziękuję za pomoc! :-)

Napisane Dec 31, 2018, 5:25 pm
666gosc666

666gosc666

Moderator
Wyświetl posty

Send a personal messsage to 666gosc666 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Komplety Darkstar nie są uznawane za modele z wyższej półki cenowej, i często wymagają wymiany gumek w truckach na bardziej miękkie, bądź przyzwyczajenia się do kontrowania.

Napisane Dec 31, 2018, 8:32 pm
Helio

Helio

Member
Wyświetl posty