Załóż konto Szukaj Pomoc

skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Skateboard » Miejscówki » Wie możer ktoś gdzie można po...

Strony: << poprzednia 1 następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja
Wie możer ktoś gdzie można pojeździć w Bydgoszczy????, Błagam pomóżcie !!!!!
greenhood

greenhood

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to greenhood zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Jestem początkującym sk8-em i niestety nie wuiem gdzie możemy z kumplami zaatakować czy może jest jakiś sęsowny skatepark?????

*Napisane Feb 9, 2006, 2:13 pm
frycol_hiphop

frycol_hiphop

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to frycol_hiphop zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

więc nie masz racji napomniq, ja jestem z Bydgoszczy i jest skatepark w Fordonie, a wnim znajduje się: minirampa TechRamps, ścianka, quaterki 2, hopka, grindbox budowany przez nas i bank budowany przez nas

EDIT:

a sorry nie zauważyłem tego tekstu na dole, no własnie czyli napomniq wymienił wszystkie miejscówki

w lisopadzie 2006 doszedl jeszcze funbox i quater techrampsa. Wszystko co w skateparku, można zobaczyć w mojej galerii

EDIT 2007 rok! -

Od lipca 2007 istnieje również skatepark w bydgoskim Myślęcinku
[url=www.sse.bydgoszcz.pl]więcej info[/url]

Napisane Mar 26, 2006, 10:39 am Ostatnio edytowane Dec 4, 2007, 6:32 pm przez frycol_hiphop
miki13

miki13

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to miki13 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

No jasne! Nowy sk8park w Bydzi jaes zarąbisty :cyclops:

Napisane Dec 4, 2007, 12:15 pm
Sznapek

Sznapek

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Sznapek zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

ale łepek -.-

Bydgosz

poszukaj ;<

raczej do zamknięcia ;]

Napisane Dec 4, 2007, 9:42 pm
TIGER0

TIGER0

Member
Wyświetl posty