Załóż konto Szukaj Pomoc


skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Pozostałe » Hydepark » A a avaria

Strony: << poprzednia 1, 2 następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja
A a avaria, stare, poczciwe disko =D
massurek

massurek

Member
Posty: 773
Wyświetl posty

Send a personal messsage to massurek zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

ostatnio tzn. wczoraj dostałem``wspaniały`` link od mojego zioma Qux-aLink

hahah, piosenka Avaria gdy to widze ... w sumie nie mam opini na temat tej piosenki, nie wiem jak mam ją odebrać, miłej zabawy, pozdro ;D

Napisane Mar 8, 2006, 9:58 pm
dexter93

dexter93

Member
Posty: 1,268
Wyświetl posty

Send a personal messsage to dexter93 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Obejrzałem mały fragment, bo nie chce mi się słuchać tego, hahahaha. A-a-a-avaria, a-a-a-avaria, avaria, avaria, avaria, ple ple ple, avaria, avaria. Hahaha...

Napisane Mar 8, 2006, 10:08 pm
massurek

massurek

Member
Posty: 773
Wyświetl posty

Send a personal messsage to massurek zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

hahaha mowiłem że się spodoba ;D

Napisane Mar 8, 2006, 10:12 pm
Okti

Okti

Member
Posty: 687
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Okti zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Hahaha zajebiste haha porównywalne z polskim hip hopem haha a avaria a avaria

Napisane Mar 8, 2006, 10:17 pm
Szamal

Szamal

Member
Posty: 1,547
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Szamal zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

o jaaaa wieś na maxa :/

pozdrawiam :/

Napisane Mar 8, 2006, 10:26 pm
Kowal411

Kowal411

Member
Posty: 973
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Kowal411 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

hahahahahahahahahahahahahahahah oglądałem to z 10 razy i śmiałem sie z pół godziny hahahahahahahaha

Napisane Mar 8, 2006, 10:33 pm
wajcha

wajcha

Member
Posty: 146
Wyświetl posty

Send a personal messsage to wajcha zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

hahahahhahaa
prze jazda hahahaha
uklad choreograficzny mnei rozpierdolił na potege
a thx "hodx malutka zrobimy krasnoludka a jak sie nie
uda to robinhooda"  zadzi

Napisane Mar 8, 2006, 10:35 pm
zajactomek

zajactomek

Member
Posty: 313
Wyświetl posty

Send a personal messsage to zajactomek zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

kozacko jeszcze mam wgłowie muzyczke XDDDDDDDDDDDD

Napisane Mar 9, 2006, 3:47 pm
eSBeN

eSBeN

Member
Posty: 288
Wyświetl posty

Send a personal messsage to eSBeN zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

hehehe fazoowe hehe nie no nowa gwiazda nam wyrosła hehe ciekawy układ choreograficzny chłopaki mają hehe pewnie im mandaryna kroki układała;) hehehehe przyszłośc polskiej sceny normalnie ;) a averie to chłopaki mają chyba w mózgu ;) hehe

Napisane Mar 9, 2006, 4:55 pm
Szamal

Szamal

Member
Posty: 1,547
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Szamal zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

hhahaha sprostuję wypowiedź (nadal uważam ze to totalna wioska :)) ALE... obejrzałem tylko 1/6 kawałka. Po obejrzeniu całości -.....AHAHHAHHAHAHAHA...te tuchy rękami i ten skomplikowany układ taneczny! sama radość aha zapomniałem o kasku z żelu na głowicy w której zaszła avaria (jak to celnie ujęła eSBeN pozdro dla niej :)) i dresikach


HAHAHAHA

pozdrawiam

Napisane Mar 9, 2006, 5:22 pm
Guliwer

Guliwer

Member
Posty: 1,126
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Guliwer zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

hehhehe massurek nasze klimaty co nie?? hahahhaa :)
avaria!!

Napisane Mar 9, 2006, 5:37 pm
50Fifty

50Fifty

Member
Posty: 844
Wyświetl posty

Send a personal messsage to 50Fifty zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Szamal powiedział(a):
o jaaaa wieś na maxa :/

pozdrawiam :/

Dokladnie Szamal...Wieś na maksa...Ja to chyba z 46539,235 razy oglądałem. Ale śmieszne na początku było. No co? :P

Napisane Mar 9, 2006, 5:37 pm
aGandos

aGandos

Member
Posty: 7
Wyświetl posty

Send a personal messsage to aGandos zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

muahahaha to jest dobre hehehe...

Napisane Mar 9, 2006, 5:46 pm
cs_maniak_cool

cs_maniak_cool

Member
Posty: 421
Wyświetl posty

Send a personal messsage to cs_maniak_cool zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Ale disco polo !!!! hehe muzyka na rozkręcenie muzyki taka skoczna :D

poZDro

Napisane Mar 9, 2006, 5:52 pm
Gwiazda15

Gwiazda15

Member
Posty: 736
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Gwiazda15 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

hahahha zajebiste ;d

...chodz tu malutka zrobimy karasnoludka , a jak się nie uda to zrobimy robin hooda... hahahahha

Napisane Mar 9, 2006, 6:17 pm Ostatnio edytowane Mar 9, 2006, 6:19 pm przez Gwiazda15
aGandos

aGandos

Member
Posty: 7
Wyświetl posty

Send a personal messsage to aGandos zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

http://video.google.com/ThumbnailServer?contentid=4928b461aced73&second=5&itag=w160&urlcreated=1141922492&sigh=jkqOSExkOy7qV-yjmCbh2dnSVYE
http://video.google.com/ThumbnailServer?contentid=4928b461aced73&second=40&itag=w160&urlcreated=1141922492&sigh=ukzz5Lax1hbaESOYZTZVK3U99ck
http://video.google.com/ThumbnailServer?contentid=4928b461aced73&second=165&itag=w160&urlcreated=1141922492&sigh=VgsHIWlFglJ_0q7bv_PiYA25u_E
http://video.google.com/ThumbnailServer?contentid=4928b461aced73&second=80&itag=w160&urlcreated=1141922492&sigh=hlnLDVUGsfgV4k2N0yZ_xosBjjY
Avaria

Napisane Mar 9, 2006, 6:29 pm
Guliwer

Guliwer

Member
Posty: 1,126
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Guliwer zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Gwiazda15 powiedział(a):
hahahha zajebiste ;d

...chodz tu malutka zrobimy karasnoludka , a jak się nie uda to zrobimy robin hooda... hahahahha


no dokladnie z tego tekstu napier.dalalem sie najbardziej:p

Napisane Mar 9, 2006, 8:19 pm
Szymon99

Szymon99

Member
Posty: 976
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Szymon99 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

jaka muzyka  :) hahahahaha i te teksty

Napisane Mar 9, 2006, 8:26 pm
Jocan

Jocan

Member
Posty: 420
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Jocan zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

50Fifty powiedział(a):
Szamal powiedział(a):
o jaaaa wieś na maxa :/

pozdrawiam :/

Dokladnie Szamal...Wieś na maksa...Ja to chyba z 46539,235 razy oglądałem. Ale śmieszne na początku było. No co? :P
Jeah! a-a-a-a AVARIA! buuu buuu buuu (koguty) xD jeah!

Napisane Mar 9, 2006, 8:26 pm
Andy92

Andy92

Member
Posty: 822
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Andy92 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

zrombane i nudne jednym słowem nie podoba mi sie (no może nie jednym :P)

Napisane Mar 9, 2006, 9:49 pm Ostatnio edytowane Mar 9, 2006, 9:50 pm przez Andy92
Strony: << poprzednia 1, 2 następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja