Załóż konto Szukaj Pomoc


skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Muzyka » Rock / Metal » Kurt Cobain

Strony: << poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 ... następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja
Kurt Cobain, samobójstwo czy morderstwo
Kroolik182

Kroolik182

Member
Posty: 2,052
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Kroolik182 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

a, więc tak jak pisałem w poście o nirvanie ;p - temat założony, tjw. jakie są wasze opinie na ten temat? media podają różne informacje... co wy sądzicie?

Napisane Apr 20, 2006, 2:17 pm
misiek_06

misiek_06

Member
Posty: 628
Wyświetl posty

Send a personal messsage to misiek_06 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

gral swietnie... wielu mowi ze to idiota, debil, ale dla mnie byl wielkim artysta...

Napisane Apr 20, 2006, 2:33 pm
Kroolik182

Kroolik182

Member
Posty: 2,052
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Kroolik182 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

misiek_06 powiedział(a):
gral swietnie... wielu mowi ze to idiota, debil, ale dla mnie byl wielkim artysta...


a widzisz może czego dotyczy temat?

Napisane Apr 20, 2006, 2:35 pm
misiek_06

misiek_06

Member
Posty: 628
Wyświetl posty

Send a personal messsage to misiek_06 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

no dobra troche nie na temat :P ale wiekszosc ludzkosci jest przekonana ze to on sam sie udupil...

ja tez tak chyba mysle... ale moge sie przeciez mylic

Napisane Apr 20, 2006, 2:43 pm Ostatnio edytowane Apr 20, 2006, 2:43 pm przez misiek_06
bucio

bucio

Member
Posty: 96
Wyświetl posty

Send a personal messsage to bucio zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

nie nie nie, sam sie nie udupil. jakis czas temu kolezanka czytala ksiazke o Nirvanie i bylo sporo o Kurcie. no, i zmierzam do tego aby wam oznajmic ze ktos go zabil aaaaaale niestety nie pamietam jak to bylo :D

Napisane Apr 21, 2006, 10:14 pm
shortys666

shortys666

Member
Posty: 613
Wyświetl posty

Send a personal messsage to shortys666 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

genialny artysta!! są liczne dowody na to że to go ktoś inny sprzątnął... prawdopodobnie ta c.... courney love

Napisane Apr 22, 2006, 10:42 am
lasus92

lasus92

Member
Posty: 624
Wyświetl posty

Send a personal messsage to lasus92 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

zdecydowanie samobojstwo. pod koniec psycha mu troche siadala

Napisane Apr 22, 2006, 10:49 am
dexter93

dexter93

Member
Posty: 1,268
Wyświetl posty

Send a personal messsage to dexter93 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Chyba popełnił samobójstwo, bo on nie sądził, że taką sławę zdobędzie, i po prostu nie dał sobie z tym rady. Co więcej brał narkotyki. Ale zawsze go ktoś mógł go zabić, Courtney Love w więzieniu chyba siedziała kiedyś, więć nigdy nie wiadomo. Ona mogła mu zazdrościć, albo ona chciała zbić na nim kasę, jak on umrze... Może spadek, albo coś... Pozdrawiam.

Napisane Apr 22, 2006, 10:56 am
wrack2

wrack2

Member
Posty: 428
Wyświetl posty

Send a personal messsage to wrack2 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Ja uważam że go ktoś zamordował, Kurt był świetny. Mistrz człowiek. PEACE!!

Napisane Apr 22, 2006, 11:49 am
wrack2

wrack2

Member
Posty: 428
Wyświetl posty

Send a personal messsage to wrack2 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

ta courtney go chyba zabila, albo kogoś nań nasłała

Napisane Apr 22, 2006, 10:48 pm
14lusi

14lusi

Member
Posty: 65
Wyświetl posty

Send a personal messsage to 14lusi zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

dziwny był. według mnie popełnił samobujstwo patrząc na tytuł jego ostatniej piosenki
:O

Napisane Apr 23, 2006, 5:45 pm
ddamaszk

ddamaszk

Member
Posty: 2,579
Wyświetl posty

Send a personal messsage to ddamaszk zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

samobojswo... za duzo brał... wkońcu mu sie film urwał i sie zabił... ale o czym my gadamy?? ON PRZECIEZ ZAWSZE BEDZIE ZYŁ!!

Napisane Apr 24, 2006, 7:20 pm
CoVeRkA741

CoVeRkA741

Member
Posty: 4
Wyświetl posty

Send a personal messsage to CoVeRkA741 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

ddamaszk powiedział(a):
samobojswo... za duzo brał... wkońcu mu sie film urwał i sie zabił... ale o czym my gadamy?? ON PRZECIEZ ZAWSZE BEDZIE ZYŁ!!
całkowicie sie zgadzam...

Napisane Apr 24, 2006, 7:29 pm
pafko

pafko

Member
Posty: 64
Wyświetl posty

Send a personal messsage to pafko zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

ani samobojstwo ani morderstwo!!!
poprostu głupota,kurt mial pusty łeb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Napisane Apr 24, 2006, 9:06 pm
Kroolik182

Kroolik182

Member
Posty: 2,052
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Kroolik182 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

pafko powiedział(a):
ani samobojstwo ani morderstwo!!!
poprostu głupota,kurt mial pusty łeb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


napisałbyś chociaż dlaczego tak uważasz... z takimi bezpodstawnymi postami to wiesz co sobie możesz zrobić!

a z resztą co ty wiesz o kurcie.

Napisane Apr 25, 2006, 1:56 pm
Adix666

Adix666

Member
Posty: 193
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Adix666 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Kroolik182 powiedział(a):
pafko powiedział(a):
ani samobojstwo ani morderstwo!!!
poprostu głupota,kurt mial pusty łeb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


napisałbyś chociaż dlaczego tak uważasz... z takimi bezpodstawnymi postami to wiesz co sobie możesz zrobić!

a z resztą co ty wiesz o kurcie.


sorki a co TY takiego o nim wiesz? Na pewno nie wiecej niz inni  ,przeczytac ksiazki czy arty w magazynach internetowych kazdy moze...

Napisane Apr 27, 2006, 1:47 pm
pafko

pafko

Member
Posty: 64
Wyświetl posty

Send a personal messsage to pafko zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Kroolik182 powiedział(a):
pafko powiedział(a):
ani samobojstwo ani morderstwo!!!
poprostu głupota,kurt mial pusty łeb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


napisałbyś chociaż dlaczego tak uważasz... z takimi bezpodstawnymi postami to wiesz co sobie możesz zrobić!

a z resztą co ty wiesz o kurcie.

moze i wiesz wiecej...
w kazdym razie ja swojego zdania nie zmienie
przepraszam jesli az tak bardzo cie to boli...

Napisane Apr 28, 2006, 1:03 pm Ostatnio edytowane Apr 28, 2006, 1:06 pm przez pafko
oLdZiNiuSs

oLdZiNiuSs

Member
Posty: 27
Wyświetl posty

Send a personal messsage to oLdZiNiuSs zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Moim zdaniem to na pewno nie bylo samobojstwo,byl tak nacpany ze nie zdolal by nawet ręki podniesc a co mowic pociagnac za spust w pistolecie,po pierwsze na pistolecie odciski palcow byly nie czytelne wiec ktos musial je zetrzec a jak powiedzial ojciec Kurta:
"Umarli nie zacieraja po sobie śladów..."

Napisane Apr 28, 2006, 2:35 pm
airlo

airlo

Member
Posty: 221
Wyświetl posty

Send a personal messsage to airlo zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

samobojstwo. " i hate myself and i wana to die" czy jakoś tak :P. a I jeszcze half a man i use to be, z wszystkiego po trochu można wywnioskować że samobojstwo. Morderstwo to tylko dla kasy było wymyślone :P

Napisane May 2, 2006, 2:10 pm
Shoker

Shoker

Member
Posty: 164
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Shoker zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

[b][quote pitr] samobójstwo... [/quote] Popieram...

Napisane May 2, 2006, 2:15 pm
Strony: << poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 ... następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja