Załóż konto Szukaj Pomoc


skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Skateboard » Miejscówki » Miesjcowki w zachodniopomorsk...

Strony: << poprzednia 1 następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja
Miesjcowki w zachodniopomorskim??GDZIE sa jakies dobre??
CyganKuba

CyganKuba

Member
Posty: 18
Wyświetl posty

Send a personal messsage to CyganKuba zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Wie moze ktos czy juz sa konkretne plany co do skateparku w wałczu??. Wiem ze głupie forum dałem ale jakos nie moge sie dowiedziec i moze ktos bedzie wiedział cos na ten temat.


Peace_cygan

*Napisane Apr 22, 2006, 3:11 pm Ostatnio edytowane Apr 22, 2006, 3:11 pm przez CyganKuba
Gutek101

Gutek101

Member
Posty: 4,283
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Gutek101 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

lolq:P skad mamy wiedziec ile skejtów bedzie jeździć tyle ile bedzie chcialo;/ a skatepark nie wiadomo kiedy bedzie:P

Napisane Apr 22, 2006, 8:50 pm
bstt

bstt

Member
Posty: 78
Wyświetl posty

Send a personal messsage to bstt zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

CyganKuba powiedział(a):
Wie moze ktos czy juz sa konkretne plany co do skateparku w wałczu??. Wiem ze głupie forum dałem ale jakos nie moge sie dowiedziec i moze ktos bedzie wiedział cos na ten temat.


Peace_cygan


cygan po ch ci skatepark? u mnie jest dobra miejscówka  :P
co mam teraz zbudowac?

Napisane Apr 22, 2006, 11:52 pm
CyganKuba

CyganKuba

Member
Posty: 18
Wyświetl posty

Send a personal messsage to CyganKuba zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Co dasz rade:D teraz moze jakis box:D

Napisane Apr 23, 2006, 11:18 am
Strony: << poprzednia 1 następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja